SHIPPING POLICY | Marisa Beauty Salon

Shipping Policy

Levering in België en Nederland. Het leveringsadres mag echter geen postbusadres zijn.

 

Foutieve doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de consument en kunnen aanleiding geven tot extra kosten.

 

Behoudens anders omschreven omvatten onze prijzen niet het transport en de levering van de goederen bij de consument. De kosten van transport en levering worden afzonderlijk vermeld.

 

Levering van de producten zal in de mate van het mogelijke gebeuren binnen de 5 (vijf) werkdagen. Dit kan evenwel langer duren in geval van overmacht of niet tijdige bevoorrading van onze leveranciers.


De vermelde leveringstermijnen zijn niet bindend, maar worden louter als aanwijzing gegeven. Geen enkele vertraging in levering kan aanleiding geven tot verbreking van de koop of betaling van schadevergoedingen ten voordele van de consument, behoudens in geval van opzettelijke vertraging. Voor vertragingen bij BPOST of DPD zijn wij niet aansprakelijk.

Wij hebben het recht gedeeltelijke leveringen te verrichten.

In geval van niet-levering van de goederen worden de eventueel door de consument betaalde sommen terugbetaald zonder interest of andere vergoeding.

Marisa Beauty Salon kan niet verantwoordelijk geacht worden voor de beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending. Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk te verpakken.

Dwarsstraat 22 
3560 Lummen

0478 55 81 47

info@beautysalonmarisa.be

BTW 0735.513.782

boenk_erop_herk_logo.png